piątek, 3 kwietnia 2015

ICONIC 2

Witam, dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moją opinią na temat palety Iconic 2, postanowiłam kupić trzy palety Iconic 1,2,3 i porównać je ze sobą, więc następny post będzie o palecie Iconic 1 ;) 
Zalet tej palety jest bardzo dużo. Duża ilość pięknych kolorów, jest ich 12. Są na prawdę dobrze na pigmentowane, dużo tańsza wersja palety UD2, nie osypują się może jedynie te ciemne kolory. Cienie są bardzo aksamitne w dotyku, bardzo fajnie się z nimi pracuje, dobrze się rozcierają, nie robią smug ani plam, ładnie łączą się ze sobą. Dobre do wykonania makijażu dziennego jak i wieczorowego. Utrzymują się cały dzień na powiece. Paleta jak najbardziej na plus, bardzo polecam a tak niska cena (20zł) tym bardziej zachęca do kupna ;)
Makeup Revolution Iconic 2




kolory prezentują się tak 















2 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem właśnie jednej z tych paletek i trzeba przyznać - przekonałaś mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę kochanie, polecam się na przyszłość! :D

      Usuń