wtorek, 7 kwietnia 2015

GOLDEN ROSE

Witam, dzisiaj chciałam pokazać Wam moje nowe, piękne pomadki do ust marki Golden Rose Velvet Matte. Kiedy pierwsze raz pomalowałam nimi usta zaskoczyło mnie ich aksamitne, matowe wykończenie. Pomadka jest bardzo mocno na pigmentowana, ale może niekorzystnie wyglądać na suchych ustach ponieważ zbiera się w suchych skórkach. Bardzo łatwo się rozprowadza, zawiera również witaminę E więc ma również właściwości nawilżające. Jest bardzo duża ilość kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie ;) Utrzymują się na prawdę bardzo długi, szczególnie te ciemniejsze kolory. Cena również bardzo zachęca do kupna, ponieważ kosztuje około 11zł. Jest to jedna z najlepszych pomadek do ust jakie miałam, więc serdecznie polecam ;)  

GOLDEN ROSE












który kolor Wam spodobał się najbardziej? ;)

4 komentarze: