poniedziałek, 16 marca 2015

POCZĄTKI

No to zaczynamy. Założyłam tego bloga aby móc dzielić się swoimi opiniami o kosmetykach (ponieważ moi bliscy mają pewnie tego serdecznie dosyć) ;) oraz pokazać kilka moich makijaży. Jestem bardzo podekscytowana, że to robię mimo, że pewnie będzie to czytało 5 osób ale i tak będę się bardzo cieszyć, ponieważ makijaże to coś co kocham, jest to moja pasja i chcę się tym dzielić z wszystkimi ;) koniec gadania, przechodzę do recenzji. Dzisiaj chciałam napisać o palecie 
Paleta kosztuje 20zł cena jest bardzo przystępna a jakoś cieni jest na prawdę bardzo dobra. Są tu cienie matowe, metaliczne oraz z drobinkami. Są bardzo dobrze na pigmentowane i trzymają się u mnie cały dzień, nawet bez nałożenia bazy. Kolory są piękne, cudownie się nimi pracuje i można wykonać nimi makijaż dzienny oraz wieczorowy. Paletka ogólnie na duży plus, używam jej bardzo często i jestem bardzo zadowolona ;) 
Moje ulubione kolory to 



Tak wygląda cała paleta 
(pierwsze 6 kolorów)


I kolejne 6 ;)


 


I mój szybki makijaż tą paletką 

Co myślicie o tej palecie? ;) 

9 komentarzy:

  1. Ja mam 3 i bardzo mi się osypują wszystkie cienie, a po nałożeniu bazy (i to zainwestowałam w naprawdę dobrą) nie chcą się rozcierać... Masakra, musiałam się przerzucić na inną, a do tej wracam jak nie spieszę się do wyjścia, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jestem w szoku bo u mnie sprawdza się na prawdę bardzo dobrze, ale to tak jest każdy kosmetyk na każdym inaczej się sprawdza. Ja teraz kupiłam sobie palety ze sleek'a, zoeva i the balm i są niesamowite więc może te się u Ciebie sprawdzą :*

      Usuń
  2. Bardzo ładne kolory i piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta paletę ale jest pani przepiękna! Świetnie wygląda ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń